jueves, 22 de mayo de 2014

Entrevista a Aloma.



ALOMA
Anem a fer una entrevista a Aloma, la protagonista de aquest llibre.
Hola,com et diuen?
Hola, em diuen Aloma.
Per què vius amb el teu germà i la teua cunyada?

Perquè quan van morir els meus pares, el meu germà Daniel,que està mort i jo ens vam vinde amb ells.
De què és va morir el teu germà?
El meu germà va morir d'un accident de tràfic.
Volies molt a Robert, el germà de la teua cunyada Anna?
Les primers dies no el podía ni veure'l, però em vaig enamorar d'ell, encara que em va utilitzar com un joguet, perque li estaven esperant en EUA.
Per què no li vas dir res que estaves esperant un fill d’ell?
Per no ser una carrega per a ell, ja que em vaig donar conter que no me volia.
Tu creus que la teua cunyada Anna intuía que el fill que esperes era del seu germà?
Jo crec, que sí, però com sempre l’Anna no deia res.
Perquè l’Anna no és va separar del teu germà Joan sabent que l’enganyava amb la Coral?
Perque la meua cunyada, era una submís.
Creus que vau pedre la casa dels teus pares, per el mal cap del teu germà Joan?
Sí, jo crec que per els regals de les dones.
Al final vas buscar faena?
Sí, per ajudar al meu germà i al meu fill.
Quina va ser la primera impressió que vas tindre de Robert?
No em va agradar gens, em pareixia molt baixet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario